Hjärtedagen!!

Jag står och diskar, jag står och diskar, diskar står jag, ni fattar. På en sån här dag att stå och diskar för övrigt det tråkigaste jag vet, jag hatar disk, den dag jag skaffar hus då ska en diskmaskin in till varje pris, iallfall så står man och diskar en dag som denna är jag bitter inte alls, inte är jag bitter (med glimten i ögat) .

Men skämt o sido är inte denna dag en dag som borde vara alla dagar om året? Är inte detta en ursäkt för affärerna att tjäna lite mer pengar på oss?

Jag tycker att alla dagar på året skulle vara en dag då man gav bort saker, sa ett älskande ord, gav bort blommor. Har jag fel? Eller så är det en dag för oss singlar att känna oss värdelösa, jag vet att jag inte känner mig värdefull, men det kan ju finnas folk som känner så om sig själv, men sen finns det ju inget som heter att man bara måste ge nått till den man älskar, för egentligen älskar man väl alla runt omkring sig, dom som står en nära. 

Idag har bara varit en dag som alla andra, lite kärlek har man fått, men hur mycket kärlek har jag gett idag?? Hur mycket kärlek gav jag igår? Hur mycket kärlek gav jag i förgår, dagen efter de osv??


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja himla affärer som gör oss panka och utnyttjar oss!

2008-02-17 @ 12:56:33
URL: http://jesica.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0