Musik

Har tänkt på hur beronde jag är av musik, måste ha musik på när jag duchar, diskar, går på stan, tränar, nämn ett tillfälle då jag inte måste ha musik till. Musik får fram ens känslor som man vibbreara ut i kroppen man börjar släppa loss. Eller detta KILLAR och deras musik i deras bilar en stor baslåda och en förstärkare. Sen glider dom nerför gatan och tror dom äger hela världen. Sån kille vill jag ha HEHE.

Musik är ett verktyg som en att känna en massa känslor på en gång. Musiken ger känslan ett ansikte, den förmedlar mer an vad man själv kan göra genom att visa tillsammans med musiken så blir känslan så mycket mer.

More music people!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

jag håller med. musik gör allt. de beskriver friden varje stund!

2008-02-14 @ 12:15:53
URL: http://jesica.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0