Tyskar

Ibland tror jag att vi har fördommar mot tyskar eller på det sättet dom är hur dom pratar. Men jag har omvänt mig från att tycka att dom är lite udda, en del är udda men dom här personerna som jag ska presentera är så gulliga.

Dom kommer in där jag jobbar och dom är så trevliga så söta som man bara vill gosi gos, ta i deras kind som en mormor och bara vara en mormor. Favoriten är en kille med lite skelande ögon och har glasögon och han är så söt. Dom är gammla nog för att var min pappa tror jag. Jag har ju aldrig frågat dom, men han är så snäll när han ska beställa lite mat och han ler och säger hej då när han ska gå. Man är glad att dom är där dom ger ett leende på läpparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0