What a guy!!

När en man stiger in i en hjärta, då görs det rum för den personen att fylla det med kärlek! Visst låter det underbart att få älska med lite gull i gull.

SKIT säger jag: En kille kan verkligen vrida ditt hjärta som tusen nålar och inte kunna vara angelägen att släppa han vill se när du står och kvider av smärta medan han sedan har flera andra hjärtan vridna som tusen nålar i sinhand. Detta är vad vi kallar en player. Söt, trevlig och han vet dessutom om att han är snygg och kan vrida om våra hjärtan på ett knyck.

Ja att ge en kyss till en tjej som är kär i killen men sedan säger att det var inget mer från hans sida och att han gjorde det för min skull ja det är PAIN IN THE AS. Jag säger inte att det inte var en härlig kyss med lite bit tag här och där i läppen, den var väldigt bra, men å andra sidan var det inte riktigt fire in that kiss det var bara gott men inget som man blir WOW ett rus som går genom hela kroppen, men om det är äkta ska man få ett rus som går från huvudet och ner till tårna??

Kanske det är som dom säger att det finns enorma laddningar i en enda kyss och kemikalier som mixas med den andres och så vidare och om man passar ihop så går det ett rus genom hela kroppen och det gjorde det inte, fast efterråt ville man bara ha mer av denna person du vet man vill vara nära pussa lite till på.

Men även innan när man kramade varandra så var det fint, men jag är osäker ska det kännas nått när man kramar en som man har börjat bli kär i eller när man ÄR kär i en, ska det pirra i kroppen när man väl träffar varandra eller som jag kände att när jag inte var i närheten gick mina tankar till honom hela tiden jag ville vara med honom, då fick man den dära pirr känslan, men så fort jag träffade honom så blev jag så otroligt nervös inombord men jag tror inte att jag visade det för honom jag är ganska bra på att visa sånt genom att jag skrattar =). Eller jag skrattar hela tiden så hehe..

Så till sist önskar jag att allt han skulle fösvinna från mina tankar som dagligen vandrar till honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0