Ett ögonblick..


..av stillhet, en intensiv känsla. Svårt att sätta fingret på vad som gör en glad och lycklig?

Men jag vet att komma ut på landet gör mig otroligt lycklig. Det ger mig en inre frid och ett lugn. Man blir kär i allt. Bilar har gjort mig lycklig och förälskad, men jag hoppas att det kommer att komma något större som jag kan börja älska på allvar. Något som är större än mig själv och något verkligt.

Just nu bräns inte mitt bilintresse så mycket, kan vara för att jag har fått annat att ge min uppmärksammhet åt.
Det är bara skräp i mitt huvud, inget som att vettigt nog att skriva. Bara en massa babbel!!

Jag var med Sara hem till Rumskulla i helgen och jag blir aldirg besviken av att åka dit. Ju mer jag är där, dseto mer vill jag bo där. Ha mitt eget lilla torp. Vore fint med en fin äldre bil utanför huset. En lliten trädgård där man kan odla en massa grönsaker och höns. Höns måste jag ha. Och då ska jag ha sånna som inte är vanliga höns, lite ovanliga. Och ett garage där man hade en cross kanske som man körde i skogen med. Japp Gud vet!


Jag vill drömma om hans leende,
Jag vill tänka på hans blå ögon... Ja jag är lite betuttad i nån som får mig att må bra. Så jag hoppas att den här gången är det min tur att få älska någon och få den personen att må bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0