Min Nya Bil!

image2 

Min dröm har besannats eller en av dom att äga en bil som faktiskt rullar och allt funkar med den eller jo. Man skulle väl vilja ha ett värsting åk men detta får duga till en början.
 Det är en Peugeot 206 GTI med 137 h. Mer behöver inte jag eller jo men inte på ett bra tag framöver. Problemet med att äga en sån bil är att man vill bara stla den hela tiden och det kostar pengar, men jag har så många planer för den plus allt annat man vill göra vid sidan om.

Men jag är super lycklig iallafall. Den rör sig som en puma på vägen hehe, jag vet inte riktigt än vad jag ska döpa den till. Kanske Puman, Black Beaty, Helge. Min bil är svart så nått borde ju passa tycker man.

I helgen var det den efterlängtade bilmässan på elmia och GUD vilka bilar jag fick gåshud över en bil som stod där och glänste mer av alla. Shelby "Elinor" GT500 ohhh I say. Den bilen körs i filmen "Gone In 60 Sec" by the way så är det min favo film och sen när jag såg att det var den bilen jaa då var det bara bilen och jag i hela hallen. Inget kunde störa min njutning av att glida in i linjerna och bara sätta sig framför ratten och köra som bara aset. Åhh då snackar vi GÅSHUD av största allvar, man blev svimfärdig. Jag kan ju konstatera att jag faller mer för en bil än en kille hehe.. Jag går igång mer på en bil haha. Det är sant stackars mina killar framöver eller den killen som vågar ge sig i lag med mig. Han får lite att leva upp till.

Jag snackade med en kille igår och jag sa till honom att om du skaffar dig en sån bil så gifter jag med dig utan att blinka. Han sa inte nej, men han sa om bilen blir stulen, eller gifter du dig med bilen eller med mig. Det dära är en knivig fråga jag vill ju säga att jag gifter mig för hans skull men då skulle jag ju ljuga och ljuga är ju fullt har min mor lärt mig.

Nu får ni inte tro att jag skulle gifta mig, ta en kille bara för hans bil, men låt mig säga så här och han kommer och ragga upp mig med en snygg bil ja då har han tänt alla mina cylindrar.

            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0