RUNNING!

Nu har jag börjat springa varannan dag och jag har tyckt att det är illa tråkigt att springa, men det har blivit bättre. Det går fortfarande sketa tugnt, men jag hoppas att det blir bättre nån gång.

Detta är lite billgare än att gå på gym och få en chans att visa upp sig för alla bakterier som råkar ligga och tjuvkika ner i uringningen på alla maskiner. Det kan jag vara utan eller om man vänder sig till det motsatta könet och deras blickar om man nu är så snygg värd en blick, då är det ju världen =).

Men allvarligt skulle det vara kul att styrke träna lite, men man gör det plånboken tilllåter och jag kan kanske göra nått annat kul för dom pengarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0