Shake your booty!!



Jag har alltid velat ha den låten på min ipod och snart blir det verklighet. Den är så himla skön. Bandet som har gjort den kallas Kc & The Sunshine Band. Dom har även gjort That's The Way, I like It och That's The Way Get down Tonight. Jag tycker nog att dom låtarna är dom bästa boggie låtarna som finns. Man vill bara upp på dansgolvet och sopa banan med alla andra.

Jag snackar med en kille och vi har kommit in på hans bak av nån underlig anledning, men det har varit skit skoj att driva om, jag hoppas han tycker de med så att han inte går omkring och känner sig utnjyttjad av en två år yngre tjej =). Men iallafall så ägnade jag den låten till honom på facebook. Jag tyckte att den var så han med tanke på vad vi har snackat om den senaste tiden. Det är skönt med sånna kilar som kan bjuda på sig själva och inte blir stirriga om man börjar prata om paketet med tillbehör.

På tal om paket. Så var det en ganska snygg kille med ett snyggt tillbehör till bak och jag och min chef tyckte båda att han så bra ut. Så jag gick in på kontoret och hon stod i kassan och helt plötsligt där jag satt vid bordet mellan pumparna så böjde han sig ner och greppade paketet, asså det var nog de roligaste jag sett hända mellan pumparna nån gång =). Men bara jaha, då började jag fundera på varför så jag frågade min killkompis om detta och han förklarade att den är van att ligga på ett sätt och när den lägger på fel sida så känns det fel. Jag som trodde att den bara hängde rakt fram, men så fel man kan ha.

I lördags har jag kalas för min familj. Och det var riktigt skoj. Vi spelade ett spel som heter Alias, där man ska förklara ord för sin medspelare, man ska förklara så många ord som möjligt  på en viss tid. Det kom till Samuel tur att förklara för Dag ( Samuel är min syster son och dag är min systers man) Samuel hade ett ordet föda att förklara och han sa nått  i stil med " man gör det när man ska ha barn eller göra barn" och dag sa en massa ord som det kunde vara och sen sa han "Samlag" och alla bara brast ut i skratt  och Samuel vart lite generad över hela grejen, men det var så kul. Jag hade gjort en tårta och mat till alla och som tur var räckte de till alla. Men det var en lyckad dag med många skratt.
Om ni undrar vem som vann, ja jag så klart =)..

XOXO

Kommentarer
Postat av: jessica

Hahah du är så rolig. Paketet!

2008-03-14 @ 00:01:44
URL: http://jesica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0