-väntan-på-något-

How Great Is Our Lord..

När man känner en massa inom sig är det skönt att kunna gå till GUd och släppa allt framför honom och be honom om hjälp.

Jag är så trött på att vara ensam, nästan att man lipar för att det är så jobbigt. Jag tror inte att folk som har någon vet hur jobbigt det är att vara själv. jag säger det till mina vänner att. "Ni vet inte hur bra ni har de"
att få vara där för en annan människa och att det är någon att komma hem till. Jag kan bara föreställa mig det. Det är någon bredvid dig när du vaknar som du känner en värme ifrån och älskar av hela ditt hjärta.

Jag vill bara skriva av mig.. För jag går med en längtan av kunna få tillhöra en annan. Att säga du är min, bara min. jag skakar av att tänka på de, för det är så stort. Och jag kan väl villigt erkänna att jag har sålt mig billigt innan. Trott att just den där gången var "this is it" men man lurar bara sig själv.

Många frågar mig varför jag är singel..haha ja det är väl ingen som vill ha mig brukar säga eller ne det vet inte jag heller. För jag är en himla BRA tjej. Varför är det ingen som tar tag i mig och bra säger "Du är min och jag kommer aldrig att släppa taget om dig"



Detta är väl en tjejs romantiska tankar. MEN alla drömmer om en andra hälft, inte alla men många. Det är bara kolla på alla sidor med dejting. Alla söker och det gör även jag. Varför kan inte få vara ärlig om det utan att klassa som desperat??

Men här ni mig ärlig och öppen...jag vill ha dig..jag blir gärna din..


Hihi...

Kommentarer
Postat av: Ansibecki

Men vännen. Han finns där nånstans och väntar på dig. Du skulle ju kunna få ganska många. Inte så svårt att falla för en tjej som du :) Kruxet är väl bara att hitta den som DU verkligen vill ha (och sen att han vill ha dej med då)... Lätt för mig att säga som redan har nån. Jag vet. Men han finns där. Jag lovar :)

2011-08-15 @ 20:12:37
URL: http://ansibecki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0