Blundar jag..

så finns jag inte. Tänker jag inte så kan det inte göra ont.

Jag twittar en hel del.
Små roliga uttryck har jag för mig mest hela tiden. Det finns en honbitch som jag inte tycker om..heheh ;)..hon borde låta bli att äta på den köttbiten.. Att ens nafsa lite är döden, bara så du vet.. haha.. jag menar ju allvar men jag tycker att det är roligt ändå... (för er som inte läser den här bloggen hhaahha kan följa mig där mer på mezztess)
Lättare att skriva där, små elaka kommentarer. Jag känner mig väldigt heheig idag och jag saknar Jenny!

Sen har jag bla bla bla bla bla bla också, men kanske ta o skita i den iden hehe

Kommentarer
Postat av: Ansibecki

Jag låter bli i alla fall. Vegetarian som jag är ;) Ha det gott vännen! Tror du vi hinner göra julgodis innan jul? kram

2011-12-10 @ 09:00:54
URL: http://www.ansibecki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0