Sömn..och sketen skitcrap

mmm..sov till halv tolv idag..jag är inte mig själv när jag ska tvingas ha denna sketna mensvecka.. Ni män har bara två saker att oroa er över för det 1:a Ni kan inte få upp den och för det 2:a Ni kan få prostata cancer.

Se vilken lycka ni har!! Inget att oroa er över.

Vi kvinnor..

1. Vi föder barn..gör skapligt ont
2. Vi ska behöva ha mens en vecka per månad, bara för att vi ska kunna få barn.
3. Vi tvingas ha hormonstörningar..PMS.. som yttrar sig på olika sätt. Ont i brösten, illamående, VÄRK, humöret är inte på plats, jag kan hålla på länge!!!
4. Livmodercancer
5. Bröstcancer

Jag kan satsa 100 tusen spänn på att jag har glömt något ;)!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0