En ny tid, en ny möjlighet

Alla som känner mig vet att jag är en helvetica kär i bilar så nu tänker jag skriva om vad som är mig kärast jo bilar.

Vad som ligger i framtiden är att jag ska försöka lägga ut bilder på dagens bil, kort o gott det som har fått mig att pirra lite varstans i kroppen.

Till att komplettera med så kommer jag förhoppningsvis att köpa mig en stubbrace bil att köra runt med på leriga åkrar och hur detta bygget kommer att gå, plus att jag kommer att bygga på en bil som har mellan 500 till 600 hk tillsammans med en som kan. Vi nämner inga namn för det är hemligt ;).

För att börja med ett litet smakprov på dagens bil:




En Maserati GranTurismo S
Från 0 - 96.56 km/h på 4,8 sec
V8 med 440 hk

Behöver jag säga något annat än att kolla på bilden. Inte nog med att fälgarna är ett konstverk i sig själva. Den smickrande huven med dess linjer. jag hade inte vågat sätta mig på den och posa för den har ett utgångspris på 850 000 tusen kr och det är ju inte så farligt för en skönhet som denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0