Kvarlevor av smulor


Inget att sägas, inget att förstöra. Har för mycket i mitt huvud. Vet inte vad jag ska börja.

En stor lättnad är väl att jag äntligen fått rätt mot Hedin bil att det var samma fel som förra gången min lampa började lysa. Dom släckte bara felkoden och sa att det var klart. Men sen när jag var uppe i Sthlm så tändes den igen. jag tänkte bara den tänds inte igen efter två månader och det är ett annat fel. Jag åkte med bilen till Hedin och sa som det var, dessförinnan hade min "far" varit inne och pratat med han som sålde bilen till mig och förklarade som det var att den hade tänt igen. Han sa då att jag skulle komma in igen och be dom sen ringa honom och han skulle ge dom direktioner.

Så gjorde jag, men när jag väl stod där och förklarade att denna förbenade lampan hade börjat lysa igen så sa han en massa om att det behöver inte vara samma fel. Jag sa men det är samma lampa och den börjar inte lysa efter två månader igen. Han sa det behöver inte vara samma fel, men det vet jag men fortfarande är det samma lampa som lyser och det ska fortfarande inte börja lysa efter två månader.

Bara för att jag är tjej, kan jag då inget om bilar?? JO det fattar jag väl att det kan vara olika fel, men ja ni fattar den fattar inte tycker för att lysa bara så där.

Men till slut så kollade dom på bilen och vet ni vad JO det var samma fel som förra gången. Då har dom bara släckt felet och skitit i det. Väldigt professionellt tycker jag. att en sån stor bilfirma skiter i att kolla vad felet är.

Men saken är väl den att dom kan inte BMW. Dom kan se vart felet befinner sig, men inte vad exakt det sitter. Aja jag kommer att få felet åtgärdat. Jag kände mig så göttig efter att jag hade stått på mig att jag hade haft rätt och han hade fel. Men jag är ju tjej så jag fattar ju inget om bilar...



Den här bilen är utom räddning, tack o lov är inte min bil de ;)

Kommentarer
Postat av: Ansibecki

Bra att du stod på dig där! Du hade ju rätt :)



Så du har börjat jobba igen? Tycker ändå vi får styra upp nån fika eller liknande snart! Hade vart kul att ses :) Jag har en vecka kvar på min semester. kram

2011-08-04 @ 12:21:10
URL: http://www.ansibecki.blogspot.com
Postat av: tess

Hihi ja det måste vi göra!!!



Jag jobbar ganska mycket nu, men nån liten tid får vi väl se om vi hittar :)

2011-08-04 @ 16:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0