Out and over!


Gott folk nu är jag tillbaka till verkligheten och det verkliga livet. När man har semester är man inte kontaktbar. Det är en sak som jag hade bestämt mig för i sommar inte vara så tokberoende av min mobil och vara kontaktbar hela tiden. Och det gick väldigt bra.

Min första vecka var jag i Sthlm tillsammans med Monica "Monc" Lindqvist och Sophia Söderström. Vi hade det underbart mysigt. Vi gjorde inte för mycket och inte för lite. Så härligt att träffa dom två bruttorna igen. Det var två år sedan och då var det dags att ses.

Andra veckan åkte jag till min käre far i Surahammar. vi var och åkte runt lite och kollade in sevärdigheterna som vi faktiskt har i Sverige. Och för att göra historien kort. Vi skulle inte till örebro för att kolla på fotboll, men vi kom inte så lngt utan hamnade i en busshållplats i Örebro 200 meter från stadium för Peggen inte ville vara med längre. Motorlampan började lysa och bilen gick på sitt lilla svaga batteri fram till fick i värsta rusningstrafiken. MEN man måste ha lite händelsefyllda händelser på sin semester annars blir den bara tråkig och tråkig helt enkelt. Det slutade med att vi fick åka bärgare (min första gång) och jag skrattade och var jätte glad som ett litet barn hehe ja jag vet jag är inte som jag bör vara. Vi åkte till mabi och fick ut en Audi A4 och det kan sägas att det uppskattas att köra tyskt och diesel. Jag tänkte att man kanske skulle ta och köpa sig en diesel. Bara för att höra det ljuva ljudet från motorn...mmmm..

Sista veckan var jag nere i Båstad hos min mor i husvagn. det var toppen. Vi spelade Skip-Bo. Jag vann väldigt ofta, jag kan påstå att jag vann 75% av alla gångerna vi spelade och resten var jag het jätte tjurig för att jag förlorade. Och jag kan väl säga ärligt att jag är en JÄTTE DÅLIG FÖRLORARE!! Det erkänner jag. Släpper min stolthet!

Och den sista helgen igår på min semester tillbringade jag men min kära vän Sara Backheden i det sköna Näs. Som ligger runt Marieannelund och Vimmerby. Och vi hann med att stanna till hos hr minkillennes ja att sätta ett adjektiv på den kvinnan är som att solen skulle skina i Sverige på sommaren. Hennes syster helt enkelt. Dessa två kvinnor är min klippa i livet. Helt två roliga töser. OCH inte att förglömma, vi var en sväng på brygghuset och en sån trevlig kväll har jag inte haft på läänge. Sånna underbara vänner Sara fick växa upp med är en förmån att ta vara på !!!

Men nu undrar ni om jag såg några fina bilar?? NEJ!! Inte så att ajg sket på mig och det var/blev en besvikelse. Jag och far åkte in till Västerås för att kolla på bilarna och folket, men det blev en besvikelse. Ingen koll hade dom överhuvudtaget, ingen organisation på något och det drog ner mitt första besök väldigt.

Kärleken är kär. Det är faktiskt så att du förtjänar det bästa, det bästa av det bästa. Ta ingen skit och var klar med att ett nej är ett nej. Du kommer att må så mycket bättre, dock finns det stunder då du faller kanske, men höj huvudet högt och tänk att det är mer synd om honom.

Puss på er underbar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0