Bästa ryktet

Det har gjorts ett test av bilförare, vilket biltillverkare som har bäst rykte och det visade sig vara BMW. Chockerande eller?? NO it's not. BMW är ett väldigt bra märke. Det känner man när man kör. Hur dom har satt ihop bilen. Visst har bilen sjukdomar, men dom glömmer man lätt bort när man känner körglädjen och utförandet.

Så jag är väldigt nöjd att jag kör en BWM ;) hihi..

Idag på Aftonbladet står det att du kan köpa jenkare och det enda jag känner är JAG VILL HA, JAG VILL HA!!
Jag som gärna vill ha en, men då måste du lägga till pengar på frakt, moms och ombyggnad och då är vi uppe i samma peng som att du skulle köpa en relativt likadan bil här i Sverige.

Ett minus idag är att jag inte har fått sålt min bil än, men det lilla ljuset i detta mörker är att vi kollar på om vi kan byta den mot en cross eller en mc och det skulle i sin tur vara lättare att sälja hoppas jag. Jag bryr mig inte om lånet jag har på min bil nu. Det är mer försäkringen som jag har på pechan. Jag betalar över tio tusen på ett helt år för helfärskring på den och det är schvein dyrt om du frågar mig och det är den kostanden jag vill få ner.

Förra året vann Elit Vetlanda Sm i speedway i år....SUGER DOM!!! Jag fattar inte vad som har tagit åt dom. Kan det vara att dom har förlorat förare eller ja. Men så tråkigt är det. Kämpa Vetlanda jag tror på er....!!!!

Inatt blev Sedinarna ett steg närmare sin Stanley Cup pokal och jag hopppas så att domt ar det. För dom är bäst!!!

Ha de underbart bäst och jag vill bli gift så fråga så kanske jag svarar ja ;)


mummsbit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0