Svårt att välja!!


Att allt ska hända på en och samma helg!! Varför kan dom inte dela upp alla motorjippona istället, än att ha två på samma helg det tycker vi inte om.

I Gbg är det STCC City Race.



Det här loppet är säsongens enda stadslopp. Tycker det är ganska coolt att dom lägger ett lopp i en stad. Det gör att fler folk kan ta del av bilsporten och den fest som är runt ett race.



Och inte nog med det, så är det Gatebil på Mantorp.




Rätt roligt att kolla riktigt noga på bilden...jag ser en, en tjej på bilden. Tänk dig att få vara i detta hav med killar.hahaha.
Och självklart missar jag det också. Jag har en god vän som jag hade kunnat åka med upp. Jag hade mått som en prinsessa om jag hade fått åka upp dit. På jobbet var det massssor av bilar och boys som stannade och jag blev så avundsjuk på dom.

Vet inte vad jag hade valt om helgen hade varit fri från arbete, hmm vilket jag skulle ha valt?? Men det lutar åt att det ändå skulle ha blivit Mantorp, det är ju trots allt Mantorp vi pratar om.

Pussen på er

Kommentarer
Postat av: Ansibecki

Kanske bra att du jobbar, så slipper du välja :P

2011-06-29 @ 06:46:19
URL: http://www.ansibecki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0