Ferrari vs BMW



Här är senaste tillskottet från självaste Ferrari, den Italienska modern av bilar. Ferrari som ändå ligger först i att framställa majestätiska bilar allt från dess linjer till fälgarna. Och det första jag tänkte på när jag såg bilden på bilen tänkte jag på bilen vi har under en BMW 1 serien.

Nästan att man tänker varför göra en kopia på en BMW? Hade Ferrari slut på idéer? Och varför göra ett vinnande koncept till ett mindre varför hur kunde det bli så fel.

För att göra en bil som är till för fart och fläkt till en familjebil. Kanske vill Ferrari nå fram till hemmafrun. Något hon kan åka i när mannen kör en spider eller en annan SUV. Det kanske blir en hit bland kvinnorna. För vilken man skulle vilja köra en tjejbil. För om vi är ärliga så är detta en tjejbil bara att titta på konstruktion. Den kan också passa till killar i åldern mellan 30- 35 kanske??

Men om vi tar BMW så är det flest tjejer som kör en BMW från ettan. Och yngre killar kanske?? Jag låter det vara osagt kanske ni kanske har en åsikt på detta??

Skulle jag då vilja köpa dessa bilar?? Jag skulle absolut vilja känna på bilarna. hur dom ligger på vägen. Kanske få känna mig lite kvinnlig och köra med lillfingret ute i vädret. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0