Taxi..javisst







Denna vackra Ferrari 458 Italia är något jag skulle vilja glida runt som en taxi. Ring mig jag kör er för en si så där 100 000 per mil. Tror ni att någon skulle nappa? Om jag klädde mig i urringat och kort kort?? Det sista skulle jag aldrig göra. Jag skulle köra så att kunderna skulle skita på sig.
Jag vet att en Ferrari ska var röd, men lek med tanken att den skulle komma i fler färger!! Men den vita är väldigt fräsh må jag säga. När man ändå är på g så tar man båda två.

Skönheten har branchens nya rekord för effekt per liter för en bil utan kompressor eller turbo. Den rusar från 0 till 100 på 3,2 sek. Asså jag hade kommit flera gånger om. I jämfört med Enzon så ligger priset på denna pärlan bara på 1 610 000 och för Enzon får du ge 4,5 millle men ja...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0