Hemma

Som ni kanske har sett så är min kära BWM hemma igen. Det kändes så skönt att få köra min käraste igen. Och han har fått ett namn.. hans namn är Rambo number 1. Nå vad tycker ni?? Är det ett bra namn på min 316? Eller har ni något annat förslag??


Namnet kom ifrån min kära vän Jenny. Hennes bilar heter Boris, Göran och the black pearl. Hihi väldigt bra namn. Jag måste nästan ta kort på dom och lägga upp här så ni ser hur väl namnen passar bilarna. Boris är den bästa, en liten röd polo om jag inte minns fel.

Jag räknar ner till Varberg och det är 57 dagar kvar! Can't wait!!!



Måste till slut lägga upp en bild på en skönhet en Pontiac GTO. Mmm fint...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0