Ruggby mellan bilarna

Egentligen vill jag skriva om sårade känslor, flirtande och hångel...haha men det ska jag inte hhahaah. Jag vet att ni vill, men varför ska jag bjuda er på detta smaskiga biten av mitt liv. GET YOUR OWN LIFE haha ;)..

Men jag vill ha tillbaka min bil nu, min alldeles egna BMW. jag har gått och blivit kär i den. Att köra den är att köra på lambi toapapper, mjukt och lent. Sen vill jag sänka den lite, tona rutorna, skaffa nya fäljar.



Åhh den är så fin min kära älskling. Jag har haft den på repp nu i en vecka och idag ringde dom. Ja nu har vi fått spändbanden till airbagen nu och om du skulle vilja lämna in den.. och jag bara men den står redan hos er. Då har dom glömt att ringa om den, hur weird som helst. Lampan var bara ett felmedelande som tur var. Så snart får jag tillbaka min kära bil. Man ska aldrig lita på män i repp kläder ;)

NU till ett evenemang som alla ska åka på om dom får chansen till det..

WHEELS AND WINGS
Varberg den 15-16 juli
Det är den stårta festen för alla bilentusiaster. Här rullar det enorma mängder kåtobjekt hehe jag menar bilar i kråmade fälgar och polerade enbart till detta evenemang. OCH jag ska dit och förgylla dom med min närvaro och jag kommer att ha så kul så jag kommer att leva på detta i två år frammåt lagom till nästa år!! Jag kommer att vara i himmelriket.


En liten bild men enorma mängder bilar på bilden. Man ser bara ett hav fullt av små bilar hihi lite som myror som i en mystack. Så många bilar är det på bilden. Det gillar vi!!

http://www.wheelsnwings.se

Igår var jag och min kära vän på parken i Huskvarna. JISSES jag blev barn på nytt. Jag älskar att vara bland folk, jag blir som lyckligaste då. Se alla samlas och kolla bilar. Den gemenskapen är inte att leka med. Dom visar stolt upp sina 400 000 tusen bilar och dom kör dom på asfalt. Inte låter dom stå inne, vilket är så rätt. Men sen är det mycket pengar som rullar och inte har dom köpt en färdig bil utan det ligger många timmars arbete i dessa bilar och det verkar folk glömma bland. Att se något färdigt är lika med många timmars arbete.

Igår var det Mustangernas kväll. Dom hade radat upp alla modeller av mussarna och jag var som sagt död och hade kommit till himlen, bilhimlen. Mussen är min absolut favvobil, dock finns det fler jag skulle vilja ha. Kanske en muskelbil hade inte suttit fel

Mussen har former så att en kvinnas former bleknar framför den. HAHA det var en man som igår sa att man behöver inga kvinna när man har en sån bil och då var det den här bilen han syftade på den lila eller vad man ska kalla den färgen men oj asså. Sen kommer min favvobil och min favvofärg i samma pöl kan det bli bättre...









Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0