-hello kitty-

jag vill, jag vill, jag vill....jag tänker, jag tänker, jag tänker... Om jag har fått något som jag tycker om vill jag bara ha mer av det. Varför ska det vara så? Kan man inte behärskar sig?? NE det kan man inte seddu..hehe. Men det är gött :), (godis pratar vi om, eller gör vi de?? det vet vi inte ;) haha)

Min fredag var tokbra, åkte till V. och hade det tokbra, lagade mat, det var tokbra, åt glass, det var tokgott. Galet vad tokbra hela kvällen var. Sällskapet var tokbra det med och lite till!!!

Nu har man kommit hem till en tom lägenhet med ett stort diskberg. Det första man gör är att slänga av sig byxorna och på med myskläderna, löst och ledigt är det bästa. Det andra man gör är att slå på lugna favoriter på webradion..hahaha...hur desp är man inte..haha.. Nej då, bara gött och smälta allt med lite ja kalla de vad ni vill men gött är de hehe.

Jag föredrar att nån ligger o snarkar i min soffa. För då vet man att man inte vaknar upp ensam och man kan mysa med frukost och bara vara. Det är verkligen mys att inte vakna upp ensam. Man vet att det är nån mer i rummet än jag. Och jag är väldigt sällskapssjuk av mig. Skulle kunna ha nån som sov på min soffa jämt. KOm o sov på min soffa...

Och lördag kvällen blev mys men Anna och Sara. Dessa två underbara kvinnor mmm jag gillar dom görigt mycket!!

Imon väntar det sovmorgon och lite mys med Jennifer och prata en massa tjejsnack hihih. Den här helgen har varit mys hela den. Önskar att alla mina helger kunde vara så här bra med så mycket mys.

Puss på er gullefjun



Kommentarer
Postat av: Ansibecki

Min helg var också bra. Mycket tack vare att du var ett inslag i den :) Ha det gott! :)

2011-10-02 @ 13:03:12
URL: http://www.ansibecki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0