autos and men

Avslutade precis att kolla på filmen Fast and the Furious 5. Oj oj oj vad han är fin, för att uttrycka mig milt. Inte hade jag tackat nej att kliva in i hans bil om han kom och körde upp bredvid mig!! Men när jag tänkte efter så kommer ju det aldrig att hända så tokigt av mig ;).. Men seriöst så har jag kommit fram till att jag tycker om bilar, det är ju konstaterat. Men så här, jag hade inte klivit in i vilken bil som helst, det beror ju på föraren och om han hade kört upp i en Skoda så skulle jag absolut hoppa in, hehe. Så det beror inte på bilen om man ska bli intresserad det är personen som kör....okej lite då är det bilen. MEN föraren gör bilen, gör verkligen bilen. So drive carefully my friends Åhh jag vill verkligen........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0