banalt helt jätte bra

Tydligen så sitter jag o lyssnar på Ferry Corsten. Hehe det tycker jag om. Skön musik I tell ya. Idag har jag träffat min kusin Mia, mitt kusin barn Bella och min faster Elisabet. Helt sjukt mysigt var det att träffa och hänga lite med dom. Min faster Elisabet är så lik min pappa i nästan allt. Varje rörelse och i ansiktsuttryck. Jag skrattade så jag höll på o kikna.

Tycker det är så synd att vi inte umgås så mycket, men vi bor ju på olika håll. Jag ska försöka ta mig till Västerås en helg och hälsa på dom. Dom bor i ett helt underbart hus. Huset har en hel historia bakom sig. Det sägs att det ligger en skatt gömd i husväggen för han som ägde huset hade ett företag och han skulle rymma iväg med pengarna men något gick fel i slutändan. Tills han skulle rymma så gömde han allt i väggen. Och dit in kan man inte komma. Mmm mystiskt det dära hehe. Dom vill både kolla och se om det finns något där, men samtidigt låta bli för att hålla mystiken levande ifall, ifall inte. Så att man inte vet. Spänningen.. Skit cool med sådana berättelser.

Nu ska jag äta nått jag har rört ihop, gott lär det blir.

Kram o en puss på mun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0