Biopopulär

När man är och handlar ja då köper man antingen allt eller inget. Man glömmer hälften och idag glömde jag toapapper. Finns det något mer otacksamt att köpa än toapapper? Det försvinner och det är ju inget trevligt man använder det till, MEN så nödvändigt. Så idag glömde jag att köpa dett nödvändiga och min rulle blir bara mindre och mindre. Så jag hoppas att den räcker till imon hehe ;P

Jag måste säga en sak att idag kom det in en pretty smakfull kille. OJ asså han var redigt fin. Och han var trevlig..hur ofta händer de?? Han jobbar för Toschiba med datorer kan jag tänka mig och han har varit inne innan och man kan ju inte låta bli att flirta. Man får ju en trisslott nu på jobbet efter tredje tankningen och han hade tankat tre gånger och jag sa till honom att om han nu vinner får han bjuda på en kaffe och han sa: Ja då får du önska mig lycka till!! I still got it!! Hehe gött o veta att man kan casha in lite poäng till en sån fräsch kille ;).

U2 släpper snart en samling och skivomslaget är skit snyggt. Sen fick vi en skiva från DRIFTERS och det är dansbandsmusik OCH vi vet alla vad drifters betyder på engelska..kringdrivande person; dagdrivare. Jag stod och skrattade för mig själv. Och vet du vad albumet heter?? HOPPAS PÅ DET BÄSTA hahah bara det är humor. Ja om ni inte förstår hur kul det är så ja...





Bytt mina däck idag och jag inser att nästa vinter måste jag köpa nya och hör och häpna. Jag har aldrig köpt ett par däck i hela mitt liv!! Däcken med peggen körde jag i fem år haha, jag gissar på att dom inte mådde bra eller att dom var lite utslitna. Men inget jag märkte av. Tyckte att det var fin mönstring på dom ;). Men nu sitter dom där och resten av vinterförberedningen kommer på onsdag, med glycol och olja och allt tjafs hehe.

Och jag är så rolig, jag skrattar ju åt mig själv!!

Min mor var hos mig idag och frågade om jag mådde bra. Hon hade läst min blogg. Då mådde jag inte bra, men man får mår dåligt. Varför ska det vara så tabu att vara nedstämd. Varför dölja det när alla i din närvaro ser hur du mår. Men man får komma tillbaka och vem har sagt att livet är eneklt? Mår jag dåliggt så gör jag de. Om man är ärlig kanske man hjälper någon annan. Jaja men jag är glad också hihi... Men livet ibland är en väldigt jobbig väg att gå på.

Puss på er..jag tycker om er jätte mycket verkligen!!!!

TACK TILL UFFE BUFFE som hjälpte mig med däcken!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0