Personen bredvid

Det sägs att det finns...

ville bara inleda min mening så. Kanske kommer jag någon gång på vad jag ska fylla i? Återigen ensamt är det jag har på mitt bröst just nu. Jag sitter själv ikväll och det skulle vara helt underbart att ha någon hos sig eller att veta nånstans där ute finns det någon som tänker på en. Nu är det en jobbig period i mitt liv. Jag kan skoja och ha det jätte roligt, men det ensamma känslan tränger förbi det skalet och in i kärnan.

Jag kan vara själv, men jag vill inte. Jag beundrar och tänker på dom som har en hos sig hela tiden. Någon där att vakna upp med. Komma hem till och omge den med kärlek. Tänk när får jag ge all min instoppade kärlek till någon. Det är verkligen ett under till att två personer tycker om varandra. Ibland känns det så hopplöst. Jag vill inte ha vem som helst. Det ska bara kännas JA.. och det kanske det gör...det kanske de inte gör. Well jag vågar inte riktigt.

Jag vill bara att ni som har någon vid er sida att aldrig ta den känslan för givet. Det är inte alltid givet att det finns en person vid din sida. Ta vara på de. Om känslan har försvunnit, försök att hitta den igen. För jag vet vad jag pratar om. Jag har aldrig haft någon vid min sida, men jag kan gissa hur det känns. Man får bli arg på varandra, men det måste finnas en väg tillbaka. Åhh jag vill så gärna att det ska gå bra för alla er där ute som har den personen bredvid er. Det är verkligen något vackert.

Jag vill säga till någon att han är vacker....jag vet att det kommer att komma direkt från mitt hjärta. När jag väl får min person bredvid mig, kommer jag aldrig att släppa taget. Och det gör mig rädd och för att hitta personen bredvid. Tänk om, tänk om det händer något och det blir..ja vågar inte skriva det för jag vill inte tänka på de. Hehe jag blir ju alldeles förkrossad när jag har fått beskedet från en kille att han inte vill ha mig och då har det inte gått så långt. Tänk hur jag skulle bli om vi hade varit ihop ett tag och sen..ja som sagt sånt vågar jag inte prata om.

Ja jag vet att sånt här prat är silly, men det är sånt jag går runt o bär på och det känns bra att få skriva av sig. Dela med sig av sina tankar även om det inte är någon som läser.

Jag är en himla rolig person med humor och en kul prick att vara med...puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0