-ser inte mig-

I söndags skulle jag träna cykel en timma. Det började inte jätte bra. Kom inte upp i puls som jag skulle och jag kände att det var något konstigt. Min kropp svarade inte på mina ansträngningar.

Och en halvtimma in i passet kände jag mig illamående och yr så jag började ta en tablett dextro, en till och en till. Jag hade tagit minst fem stycken, men inget hjälpte. Så till slut gick jag ut. Och sockret var på 3,7 innan jag började hade jag 9,0.

Jag kände mig konstig, ledsen och fånig!! Jag blev nästan gråtfärdig för det är så lite som gör att jag inte klarar av att göra saker. Jag kände mig hopplös. Det är ingen sjukdom som man ser. Den är osynlig!


Kommentarer
Postat av: Ansibecki

Klart du inte är fånig. Men jag förstår att det känns så. Som du skriver så syns det ju inte utanpå vad det är som händer inne i kroppen. Det är ju inte direkt så att man går runt med ett plakat där det står vad man har för sjukdom eller diagnos... kram

2011-09-16 @ 14:38:23
URL: http://www.ansibecki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0