Achtung achtung en galen..

26 åring lös i Västervik. Iallafall om man ska gå på vad dom skrev i tidningen dagen efter. Usch det blev roligt för roligt för mitt eget bästa..

För mig blev det lite väl blöt när man somnar i någon annans säng, vilket för övrigt var super yper nice skön. Men jag fick inte ta med den hem ;).. Där hade jag slocknat och dum som jag normalt inte är så bettade jag till mig en shot för att jag råkade somna i bilen på väg hem. Och denna shot dök upp framför min näsa i sängen och sportslig som jag är så drack jag upp. Ja och den slank ner.

Lite kebab hann det att bli med och ja, den kebaben fastnade på film och några andra mindre oroliga saker. Kebabsås är det nya, att ta en gaffel och stänk i pannan. Det sägs att vara bra för humorn hos andra ;).

Men att somna i ett rum fullt med två personer som inte tvekar att göra onda handlingar när en helt oskyldig person ligger o sover är inte helt ofarligt. Tydligen hade någon kastat en kudde på mig och lagt godis under min näsa och lite sockerkuddar på mitt öra. HAHA jag hade gjort precis likadant om det var nån av dom andra som sov, jag ska inte nämna några namn. Men BEWARE, BEWARE of the teresia effect ;)!!!

På söndagen gick vi en promenad och vi kom utsökt in på ämnet pissoarer. Hur man som kille ska stå o pissa bland andra sköna grabbar. Och som det sas väljer man den längst in mot väggen, istället för att stå mitt i smeten men allt som hänger ;). Väldigt rolig liten grej med att stå en hel bunt med killar o pissa ihop. Och vi tjejer som går två och två på toa blir anklagade. Ja men vi pissar inte stående tillsammans men andra haahha...

Det var en tveklöst rolig helg.. Tack ni som var med och förgyllde den.










(det finns en man nånstans i Vimmerby som kommer att få sin Skoda pyntad till jul)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0