Back of the boys

Sitter och tänker att jag har en så sjukt längtan att vilja ta cykeln på en tur, men det regnar ute. Tror verkligen att min kropp skriker just nu:

JAG VILL UT!!

Jag tror faktiskt att jag hör den tydligare och tydligare. Jag vill vill bli snabbare att cykla. När man är ute med andra så ligger dom flera meter framför mig och jag blir så tokig. Då känns det bra att man kan faktiskt cykla själv. Men inte alltid skoj.

Idag kommer min syster hit och det hade jag helt glömt bort, men trevligt med sådana överraskningar. Vi ska träna lite core och mysa ikväll. Men det blir en tidig kväll för imon jobbar jag helg och det känns bra. För hela helgen har jag fullbokad, fika med Carin, laga mat med Andreas på söndagen. Så den här helgen kommer bli nice. Det är ju lite så att man planerar redan för nästa helg då man är ledig. Kanske man tar en tur till Båstad.. Hade varit trevligt!

Får man berätta att man sitter och lyssnar på Backstreet Boys. Sikka tider det var då och jag fullkomligt älskade Brian. Han var den bästa!! Så nu sitter man här 17 år senare och lyssnar på dom. Man får ju ett leende på läpparna när man verkligen hör vad dom sjunger nu. För det gjorde man inte när man var mindre. Jag fattade inte vad dom sjöng om..eller jo den delen om kärlek..den förstod nog alla ;). Kommer ihåg när man satt och grät över en kille som inte gillade en tillbaka och man satt där o grät o grät haha. Tider de...eller är det så stor skillnad från då och nu. Jag tror absolut att man kan sitta o lipa över killar och lyssna på Backstreet Boys låtar..Det gör ju så mycket ondare då, men ack så bra det är.

Så frågan är väl då om jag sitter och lipar...ja jo ne eller kanske jag vet inte är det ärliga svaret. Där raderade jag några saftiga rader..blev du nyfiken?



Sa jag att jag vill ut??




Kommentarer
Postat av: Jojo

Men du. Jag tror det är bra att lyssna på musik och lipa. Det gör jag fortfarande. Fast kanske inte just över killar de senaste åren. Men grejen är att när man självömkat sig riktigt ordentligt och lipat färdigt så mår man så mycket bättre sen. Tills nästa gång... Men får man inte gråta ut så går man ju och är lite småledsen hela tiden i stället. kram på dej!

2012-04-25 @ 10:19:25
URL: http://www.ansibecki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0