Värsta goa känslan

Idag var jag och Hanna ute och cyklade med två till. ASSÅ så nice det gick!! Galet vad skönt det var och det gick så bra. Vi cyklade 6,1 mil på drygt två timmar. Det kan jag tycka är bra :).

Så jag fick tänka om när det gäller Vättern runt, jag jobbar den helgen, så det fick bli halvvättern istället så jag siktar faktiskt att komma mellan fem och sex timmar. Tror faktiskt att jag har en ärlig chans att klara de. Hanna sa att jag hade blivit snabbare och det var jätte kul att höra. Men det kändes oförskämt fräsch i kroppen, MEN sen när man kommer hem och slänger sig i duschen, sen i soffan då kommer de...;). Jag var helt slut, en sån där go känsla. Och sen bestämde vi oss för att köra imon med och jag bara ohh yes..men sen när man har varvat ner så kände jag...VAD har jag sagt ja till?? För tydligen ska den hänsynslöse Claes med ut på turen och jag vågar inte cykla med han..han är ju sket bra. Han ligger i snitt på runt 28-30 i snitthastighet och idag låg vi på 23 det är en otrolig skillnad hehe.

Så vi får se vad det bär av imon? Hur min kropp kommer att klara av de, men det är bara att njuta av mjölksyran och lära dig älska backarna ;)..

Puss på er (ni fyra som läser) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0