Cykel..rundtramp


I tisdag åkte jag till Vimmerby för att köpa min alldeles egna racer och skor. Jag var super nöjd. Idag på träningen fick jag chansen till att cykla in dom för första gången och jag blev bara...JAG VILL CYKLA HELA TIDEN!!! Det var en stor skillnad från att ha använt sig av vanliga gympa dojor till cykelskor. Man kände mer i låren och rundtrampen blev lättare.

Men fortfarande får jag ont i ena sidan av ryggslutet, så jag måste träna upp den delen av ryggen för att kunna klara av cykla hela Vätternrunt. Efterråt körde jag axar och rygg. Det kändes skönt. Nu är jag redo för Vättern.

Clas sa idag när vi cyklade: Teresia, hur känns det i benen? Det är bara ett halvår kvar nu? Han är så himla kul, han tilltalar en på träningen med ens namn och då blir hela passet så mycket roligare.
Han må vara den bästa instruktören!!

Nu längtar jag efter att få prova min cykel utomhus..

Jag saknar USA så jätte mycket. Alla mina underbara vänner där. Jag vill krama om er alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0