Ännu En Dag På Jobbet

In på dagen så var det två killar som tankade, en av dom stod och tankade medans den andre var inne i affären och när den ena killen hade tankat klart så kom han in ställde sig vid kassan och sa:

- Du jag har inte med mig min mugg!
- Nehe, du är den andre idag som har sagt de
- Jasså är de?
- Ja men ta du en kaffe
- Är de säkert?
- Ja, jag får väl tro på dig

Sen tog han sitt kaffe och sen stod vi och tjabbade lite och sen skulle hans kompis köpa nått och han ställde sig bredvid honom och sen så:

- Men var är mina nycklar? Vet du vart dom är?
- Ne

Då kom jag med min komentar:

- Du har den i bakfickan!

Sen när han gick ut sa han:

- Så du kollar in min bak?

Med ett leende. Först hörde jag inte vad han sa, men jag fattade vad han hade sagt precis efter de att han hade gårr ut ur butiken. Jag sa till honom att han hade fina fäljar på sin bil som var 19" orginal på volvo.

På tal om bilar idag. Asså det har vimmlat om fina bilar. Det var inneen vit porsche med svarta fäljar och den var ljuv som musik. Sen när den körde iväg då vet jag inte var jag stod, jag befann mig i sjunde kan jag säga. Han som hade den kom in och betalade sin bensin och han hade ingen kod till kort och han lämnade fram sitt kort plus sitt legitimation och han var polis eller det var ett id från polismyndigheten. Om man tjänar så bra på polismyndigheten så att man har råd att köra runt i en porsche, då vill jag med bli polis =). Jag sa till honom att han hade snygga fäljar och han såg fråganade på mig och sa att tycker du att dom är fina, jag tycker att bilen är fin. Jo men jag sa att det är fäljarna som gör bilen, du kan ha en skit snygg bil och det sitter ett par skit fula fäljar ja eller fula, sånna som man bara hallå du har en sån bil och var har du fäljarna. det blir bara dumt och han sa ör det så jag menade att ja de är så. Sen körde han ivåg med ett par killar runt. Det är inte bara jag som diggar bilar. Sen på kvällen kom de en vän med sin nya Audi A3, svart med 19" fäljar, tonade bakrutor och jag bara ohh den var äckligt snygg. Den var väldigt snygg.

Min jobbar helg har varit väldigt skoj. Massor av sköna männsikor och lite flirt som de ska vara =), hehe. MEn många skäna människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0