Sjukt Infall Av Spontanitet!!

I tisdags vaknade jag vid halv tolv, tolv och satte mig som vanligt framför datorn och kikade lite. Och runt omkring mig välde disken över och det låg saker över hela min lägenhet  och jag kände att åhh jag vill härifrån. Sen fick jag iden om att varför inte åka till Falkenberg.

Jag hade snackat med min vän Gustav dagen innan om vad han skulle göra om jag skulle bara dyka upp med min gitarr i högsta hugget, han sa attt han skulle ta han dom min gitarr. Så då bestämde jag mig för att dra ner bara göra en spontan grej.

Ringde några vänner för att se om dom ville hänga på och det var bara Mia som kunde haka på. Dom andra hade annat för sig, men glad blev jag att Mia kunde haka på. För det är ju alltid roligare om nån mer följer med.
Klockan var runt ett då när jag ringde henne och vi åkte från Mia 14.50 ungefär och vi var framme vid fem tiden.

Vi parkerade vid en shell station givetvis =), och därifrån gick vi för att leta efter musikaffären där Gustav jobbar i och jag hade en adress där den låg och vi gick runt och frågade lite folk och till slut fann vi rätt gränd där butiken låg inhömd bland husen.

Jag sa till Mia att ne vi åker igen, men det hade jag aldrig gjort, men först gick vi in i fel ingång där ar det bara en massa intrument och inget annat, sen såg vi en annan dörr. Mia gick in först och sen kom jag. Jag kollade efter Gustaav och såg att han satt bakom disken och sen reste han sig när hansåg att det kom några han inte kände igen fast han kände igen en av oss.

Han vart lite chockad över att se mig där bara så där. Han tyckte det var sjukt men på ett roligt sätt. Jag hade så skoj. Kul att överraska en nyfunnen vän med humor så att det räcker till halva klotet och blir över.
Han fixade min gitarr sen tog vi en fika och sedan visadde han oss skrea strand. Då längtar man till sommaren verkligen längtar.
När man ser havet och stranden man vill bara hoppa i och plaska fritt, men det var apkallt.

Men hela dagen var så lyckad så rolig. Jag kan tycka att det finns för lite spontanitet bland folket.

MER SPONTANITET ÅT FOLKET!!!!






Kommentarer
Postat av: Anna

Fasen va rolig du är.. :) Go du är! Att bara åka ner sådär.. Pojken ser inte helt fel ut.. ;-) kramar

2008-04-10 @ 23:19:18
URL: http://www.nogg.se/annis83

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0