Killar

Jag måste verkligen uttrycka min glädjeöver detta ämne =). Om man ger sitt nr till en kille som man har känt typ två veckor och man har bara snackat över internet, blir killen hispig om han får ett nr till en snygg, sexig tjej?

Ja detta är ju frågan. Jag hoppas verkligen inte detta. Jag menar det är ju bara en kul grej, men kanske en stor grej för killen att behöva känna trycket att behöva ringa. Kanske det är så att han känner trycket, men det behöver han ju inte att känna, men men man vet ju aldrig. Jag vill ju att han ska ringa, men jag skrev att han kan ringa om han får tråkigt nån dag. Så man kanske inte ringer direkt då.

Men det skulle vara skötn om allt kunde bara vara enkelt att man inte tänkte så mycket på vad man gjorde, analyserade allt man gjorde, men vi tjejer har ju en tendes att göra detta. Och det är upp till oss att sluta göra detta, men om killen i frågan är ruskigt intressant så är det svårt att inte tänka en massa om sig själv, varför han inte svara osv.

Sluta upp och analyserar tjejer, gäller även mig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0