WHAT!!

När jag satt där så tänkte jag "Han kommer att stanna, han kommer att stanna, han ser mig" och pang! Då hade han kört på mig i sidan. Först vart jag chockad, men det la sig ganska fort. Det värsta kom när jag väl var hemma. Då kom den verkliga chocken. Jag kunde inte sova och var jätte orolig. Jag ringde runt lite mina vänner och la mig i min nya soffa framför tv och slummrade lite och jag kunde sova sen frammåt fyra.

Det dropliaste är att jag vart på körd av en securitas vakt som bor i Bankeryd och är lika gammal som jag. Med tanle på att det som har hänt innan, mina incidenter med dessa vakter tänkte jag bara kan dom inte lämna mig ifred "Låt mig va" typ. Vi satt där i hans bil och skrev på en massa rader och nu kan jag inte öppna min dörr på min sida så jag får klia över till den andra sidan för att komma ut. Ja de är tur att man är vig så att säga om det hade vart min mpr ja då hade det varit kört att komma varken in eller ut. Haha, men det är sant, hon är stel som en pinne. Jag älskar dig mamma men inse att du har lite av handikap på det området =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0