-skynda långsamt-


Idag gled det in en fin Nissan Gtr. Och givet är det en relativt fräsh kille och självklart sitter en super fräsh brud bredvid. Det slår aldrig fel. Kanske en fördom, men jag skulle säga att det är ett måste. Det kommer med bilen helt enkelt. En del av inredningen ;).

Och för dom som har en fräsh bil, men inte har bruden...ja det är bara att ut och leta ;)

Jag kom att tänka på attt Nissan har en hel del sportiga snygga bilar. Man kanske skulle satsa på en Nissan i framtiden.

En sån här..mmm det tycker vi ju faktiskt om. Fast kanske inte så polerad, men ändå fin!!


Äntligen blev jag av med min visdomstand..och det gick fort från det att jag faktiskt lugnade ner mig och blev lugnare. Jag försökte andas och försöka tänka att det gör inte ont. Men kroppen är en komplicerad maskin. Även om jag vet om att det gör inte ont så spänner jag mig nått så oehört ändå.

Men nu är den borta och kvar är ett hål..

Men om ni skulle känna för det så är det ju inte så långt kvar till jul så ge min en Nissan i julklapp då har ni min tacksamhet resten av livet ;)

puss på er


Kommentarer
Postat av: Johanna

får väl se om jag hinner spara ihop till det då... :P

2011-08-19 @ 12:08:02
URL: http://www.ansibecki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0