Lamborghini Sesto Elemento

Nu var årets dyraste bil korad. Den går av för ca 18 000 000 000 kr. Ska vi gå ihop för ett lån eller? Haha men sjukt mycket pengar är det för en bil och den ska bara tillverkas i 10 exemplar. Om jag hade sett en sån på macken hade jag dött där och nu!!!



Sheit asså den är ju inte lite het. Allt har en tanke bakom och här snålas det inte på materialet, kolfiber som gör bilen lätt då är det inte så svårt att föreställa sig att den gör 0-100 km/h på 2,5. 2,5 SEKUNDER det är pytte små sekunder vi pratar om. Och när man själv sätter sig i sin egen bil tar det ca en minut att komma upp till 100 km/h hehe.



Men om ni vill ge mig en sån här i julklapp skulle jag inte bli arg eller nått ;)

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Emma

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 @ 03:31:44
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Tess

Hej Emma!

Jag brukar försöka skriva varje dag.



tack så mycket. Roligt att du tycker de :)

2011-07-27 @ 13:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0