Oh my god!! Jag vart lyrisk idag när dessa...

img_7810 (MMS)

Oh my god!! Jag vart lyrisk idag när dessa körde in på jobbet idag. Plus att det var en fin Corvette också. Dessa bilar skulle upp till Mantorp och köra på banan där uppe och självklart ville jag med, men duktig som man är så står man duktigt kvar och jobbar. Han med Corvetten sa att ett demoex av den nya Lamborghini skulle vara där uppe och då brast det för mig. Jag frågade honom om han inte kunde ta mitt nr och skicka en bild. Men han sa att han kunde skicka lite bilder istället och jag hoppas hoppas hoppas verkligen att han gör det! Så min dag har präglats av fina bilar och relativt snygga tillbehör till bilen.  I morse fick jag sladd i rondellen med bilen och jag njöt och fick en skön inblick i vad vintern har att erbjuda hihi... Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0