Tack och galet!!!

Monc är den grymmaste i hela världen. Det är kvinnan bakom min head på sidan. Och ja jag vet inte vad det kallas så jag hittade på ett coolt ord för det haha...

Idag har min bil pajat IGEN.. Asså jag tror bara för att jag tycker om bilar ska mina egna bara skita på sig hela tiden.
Jag har faktiskt köpt en ny bil en BMW och den gick i en månad sen började min motorlampa lysa, men vad trevligt tänkte jag åhåh, men tur är att jag har fortfarande garantin kvar på bilen, den går ut om två månader så man får väl se det positivt, MEN idag började samma lampa lysa på min andra bil den som jag ska sälja. Det är nått som talar mot mig tror jag både bilar och killar går inte min väg.
Bara andras bilar tycks gilla mig och äldre män som redan är upptagna HAHA.

Har ingen bild idag och det skulle jag ju ha tatt på lampan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0