Ohoj


Står alltid på jobbet och får en massa roliga tankar och försöker skriva ner dom, men dom försvinner under dagen. Jag kan gå och skratta för mig själv eller att något roligt har hänt.
Så tyvärr kan jag inte bjuda på några, men å andra sidan så är det kanske bara jag som tycker det är roligt.

Det finns så mycket jag vill skriva om, fråga om ja allt fast jag får hålla mig tillbaka. Jag och Sara pratade lite och jag sa att ne e nu blir jag allt nunna skrev jag till henne i ett sms och tillbaka får jag: Nunna? DU?
haha ja ok jag är väl mer eller mindre besatt av det andra könet, men hallå kan ni blame me for it. Jag gillar väl mannen helt för mycket för att kunna sitta inlåst på ett rum resten av mitt och "späcka" späka mig själv. Ta del av notisen, jag skrev det till Sara och hon fnissade lite och "jag tror att det stavas späkas.. haha ja just de jag. På senaste tiden har jag märkt att jag börjat få svårt att läsa meningar och ibland prata rent och skriver fel. Kanske börjar jag få knas på hjärnan. Men snälla då, innan de, kan jag inte få ett hångel först så jag är redo o klar i huvet före. Tillbaka till killarna så nja jag kanske inte kunde bli nunna på heltid, men det kan ju vara en utväg om man blev av med jobbet och inte kommer inte på någon utbildning, eller om jag inte gifter mig rikt efter att förlorat jobbet.

Mycket kan sägas..men att jag vill skriva en hel jätte mycket. Får nog hejda mig lite.

MEN min bil är äntligen färdig renoverad efter ett halvår hit och dit. Det bästa är att jag inte behöver betala någonting alls, nada ;D. För dom här felen var där när jag köpte bilen och i början hade dom bara släckt motorlampan och nej det är inga fel på bile, men jo det visade sig att det var tändspolen och ett luftmassafilter som var fel. Från att det var inga fel till två, jo tack, stå på er om det är något fel på bilen. Men jag hade aldrig fått det gjort om inte Uffe hade varit med. Du ser att när du är en liten späd tjej som jag så ska man inte kunna något om bilar. Du ska bara se söt ut och köra lite vackert så. Men ja dom får betala en massa mer än dom 9000 kr som dom behöll ifall något skulle gå sönder, dom är borta nu plus lite till SÅ GOTT!!

Nu sitter jag hemma och tar det lugnt och myser för mig själv. Jo jag klarar av det, fast det är jobbigt att vara själv. Men det dära går åt båda hållen. Samtidigt som jag tycker det är mysigt att vara själv, tycker jag det är lika mycket inte skönt att vara själv. Men finns väl nån där ute som tänker på mig lika mycket som jag tänker på han, hon, henne, honom, den, det!

Det finns mycket jag vill säga och fråga, men jag får ta mig i nackskinnet och lugna ner mig. För jag vet att då faller allt på plats. Jag kan inte påskynda något. Och det är skitbra. För jag måste lära mig att inte rusa fram som ett tåg och ja..men nu får jag hålla i mig själv, men då kommer istället alla tankar fram och tillbaka, men måste sluta med det med. För vad vet jag egentligen? Ingenting, ne precis ingenting. Måste ta det lugnt och invänta. Det tror jag blir det absoluta bästa för alla :)

Vill skriva och skriva, men ja om det är nån som läser så haha..men å andra sidan s åär det ju internet haha så jag får ju skriva och göra nästan vad jag vill.

puss på er jag tycker om er alla jätte mycket ni vet vilka ni är!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0