Ulla-o-red

Nu har jag jobbat länge på Shell och jag kan se ett mönster. Dom flesta kärringar som ska till Ullared kommer från Linköping. Det slår aldrig fel. Så fort det kommer en buss så är den från Linköping och en massa tanter som ska låna toan och köpa kaffe. Jag undrar vad som driver tanterna från Linköping?? Att ta ledigt från jobbet och spendera en massa timmar i en buss för att sedan komma ner till paradiset för billiga priser för tanter. Nu menar jag inte att det bara är tanter som åker dit. Men det är bara dom som stannar här som är tanter.

Tänk busschauffören måste ju sitta med en smärta längst inne i bröstet. Höra detta kackel från kärringarna..haha. Ja om du nu inte har varit med i ett umgänge på runt fem tanter så uppmanar jag dig att göra dig detta, för det kacklas, det kacklas inte lite heller. Och nu, nu snackar vi inte om fem tanter, utan en HEL buss full. Jag kan säga att det är synd om kraken.
Folk får ju ont i huvudet när dom har umgåtts med mig i fem minuter ;).
Jag hoppas att han kan få lyssna på radio P4 och drömma sig bort till gubblandet???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0