trött..yes i am

Ska man skriva? Ska man inte skriva?
Jag har nog inte jätte mycket att skriva om. Jag mår allmänt piss för jag har den sketna mensvärken. Då blir jag trött och sover en massa dagarna i änna. Men varför klaga när det bara är en vecka per månad kunde vara värre ;P!!
Jahap nu är det färdigt livat här för mig i Bankeryd. För tydligen ska jag flytta ner till min underbara pv och bli sambos där nere i Båstad. OCH det känns så skönt. Ne nu orkar jag inte skriva mer..fatta ni vad jag inte mår bra av denna äckliga mens!!!
Peace out

Kommentarer
Postat av: Ansibecki

VA??? Ska du flytta? Bara sådär? ;) Eller du kanske redan har flyttat. Tar gärna en avskedsfika eller nåt om du inte hunnit sticka. Men vad kul alltså. Jag bara känner att här hänger man inte riktigt med :) krampå dig

2012-09-12 @ 20:15:10
URL: http://www.ansibecki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0