Helg

Längesen nu, men man känner inte alltid för att skriva. I helgen fyllde jag år. Vi var i Vimmerby och åt. Det var jätte mysigt. Helgen betydde att jag inte var ensam, att jag vaknade upp med folk omkring mig. Och sen på måndagen händer det..man vaknar upp och alla omking är borta. Jag vänker mig så fort med att ha folk omkring mig. Den känslan av ensamhet är för mig jobbig. Men det är sån jag är. jag är hellre omkring människor jag tycker om, hellre än att vara själv. Med detta sagt är det inte sagt att jag inte kan vara själv för det är också väldigt gött. Fast inte hela tiden ;).

Men helgen var helt fantastisk. Spenderades med människor som jag verkligen tycker om och betyder mycket för mig. Inlägget är inte så bra skrivet men bara skönt att få skriva av sig även om det är skit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0